Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu

Zaproszenie na webinarium CEDUR

Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zaproszenie na webinarium CEDUR - Zaproszenie na webinarium CEDUR” 

Zabezpieczenie przed robotami. Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

Pola oznaczone * są wymagane.

Zaproszenie na webinarium CEDUR

Aktualności

2025-06-09 08:49

 

 

 

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza przedstawicieli instytucji ochrony praw nieprofesjonalnych uczestników rynku finansowego, w tym miejskich i powiatowych rzeczników konsumentów, na webinarium „Cyberzagrożenia dla konsumentów na rynku finansowym” organizowane w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR.

 

Webinarium odbędzie się 25 czerwca 2025 roku (10:00-12:30).

 

Cel

Celem webinarium jest zwiększenie świadomości w zakresie aktualnych zagrożeń, spowodowanych działalnością cyberprzestępców.

 

Zgłoszenia

Rejestracja na webinarium CEDUR odbywa się poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy – link do strony z odnośnikiem do formularza:

https://www.knf.gov.pl/dla_rynku/edukacja_cedur/seminaria?articleId=93606&p_id=18

 

Potwierdzenia możliwości udziału zostaną przesłane do 24 czerwca 2025 roku. Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny do dnia, w którym odbędzie się webinarium. W przypadku zgłoszeń, które wpłyną w dniu webinarium, potwierdzenia możliwości udziału oraz zaproszenia na spotkanie (wraz z linkiem) będą przesyłane na bieżąco.

 

Informacje techniczne

W celu udziału w webinarium niezbędne jest stabilne łącze internetowe. W spotkaniu można uczestniczyć poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację Cisco Webex. Szczegółowe informacje techniczne dotyczące dołączenia do spotkania zostaną przesłane po potwierdzeniu możliwości udziału oraz wysłaniu wiadomości z zaproszeniem (wraz z linkiem) na spotkanie. 

 

Opłaty

Udział w webinarium jest bezpłatny.

UM w Bierutowie

Dane kontaktowe

Urząd Miejski w Bierutowie
Stanisława Moniuszki 12
56-420 Bierutów
tel.: +48/71 314 62 51
fax: +48/71 314 64 32
e-mail: bierutow@bierutow.pl
NIP: 9111777417

Godziny pracy kasy

poniedziałek: 8:00 - 15:45

wtorek - czwartek: 8:00 - 14:45

piątek: 8:00 - 13:45

Nr konta: 61 9584 1018 2002 0200 4053 0002

Statystyki
Licznik odwiedzin:8 848 834
Dzisiaj:114
Gości on-line:2
Twoje IP:216.73.216.9
Mapa
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.